OBUCIMO ZIMNICU / Odštampaj sam

04/10/2017

Zimnica se uveliko sprema, sudeći po zanosnom mirisu pečenih paprika koji je ovih dana svuda oko mene. Džemovi su već odavno spremni, a ja egzotično kasnim. Zapravo, čekala sam da, sa odmora, donesem svež limun. :)

Sada kada je i moja zimnica spremna, tradicionalno sam morala da dizajniram i nalepnice za teglice. Obožavam dizajn ambalaže, pa sam morala da napravim i posebnu verziju za poklon teglice. Počeću od njih, jer ću vas u suprotnom udaviti pričom o tome koliko volim limun. :D


U poslednje vreme teško nalazim dovoljno dobre paterne na tekstilu, pa sam zato odlučila da poklopce teglica uvijem u moje omiljene crno-bele salvete. Taman su se super uklopile uz "logiće" na etiketama. S obzirom na to da nije mnogo praktično pakovati teglice, koje ćemo stalno otvarati i zatvarati, na ovaj način, ovo je ipak pametnije kao pakovanje za poklon. Znam po sebi, pola onoga što spremim prosledim najdražima. :)


Klik na vrstu zimnice za koju vam je potrebna štampalica vas vodi na link za download:

* DŽEM
* SLATKO
* SLANA ZIMNICA

Trudila sam se da natpisi budu raznovrsni jer svako od nas sprema različite stvari. Ali sam, za slučaj da sam nešto propustila, ostavila i prazne tračice različitih boja kako biste mogli sami da dopišete ukuse koje sam propustila. :)


Obožavam limun, limunade na sve načine i slatkiše od limuna. S obzirom na to da je Amalfi obala čuvena po svom limunu, iskupovali smo sve proizvode koje smo mogli da nađemo, poput bele čokolade sa limunom i paste sa ukusom limuna. Naravno, morala sam sa sobom da donesem i brdo pravih limunova, ne znam da li zato što je svež ili zato što je zaista drugačiji, ali ja sam se zaljubila u ovaj ukus. Toliko sam uživala u njima, da sam većinu vremena bukvalno pila ceđen limun umesto limunade. Slatko sam se ukiselila. :)

Ovaj džem spremam prvi put, zato nisam htela da delim recept dok ga ne usavršim. :)


Moja druga verzija zimnice, bio je domaći pesto sos, od bosiljka sa naše terase i indijskih oraha umesto pinjola. Recept ste mogli da propratite na instagram storiju pre par dana, ali evo kratkog recepta za sve koju su ga propustili:

* 150gr indijskih oraha
* 100gr parmezana ( ja sam koristila Grana Padano jer mi se za nijansu više dopada)
* 100ml devičanskog maslinovog ulja
* dve velike biljke bosiljka

Moj predlog je da ne ubacujete svu količinu sastojaka odjednom u blender, već da dodajete sastojke dozirano, izblendate, probate i dalje dodajete sastojke dok ne dobijete ukus koji vama najviše odgovara.


A sada da obučemo svoj domaći pesto. :)

Klik na vrstu zimnice za koju vam je potrebna štampalica-nalepnica vas vodi na link za download:

* DŽEM
* SLATKO
* SLANA ZIMNICA


Jedva čekam da podelim svoje poklon teglice! :) <3