VESELI KORNETI - LAKO & ZABAVNO

05/08/2017

Već smo pravili šareni domaći sladoled i zdrave ledene lizalice na štapicima, a sada su, napokon, i korneti došli na red za ukrašavanje. Toliko je brzo i jednostavno ukrasiti kornete na ovaj način, da prosto morate da probate! :)



Da li se sećate glaziranih jabuka iz prazničnih čarolija? Pokušavajući da glaziram jabuke i napravim svoju verziju ušećerenih jabuka, shvatila sam da je dobijanje savršene domaće šećerne glazure nemoguća misija ( bar za mene ). Zato sam tom prilikom pribegla čokoladi za topljenje u boji. Ako uspete da pronađete čokoladu u boji, znajte da je ona, definitivno, preporuka broj jedan.

Obzirom da sam ja moju potrošila, rešila sam da koristim fondan glazure u bojama koje sam već imala i koje su baš ovakvu priliku čekale. :) Ove glazure ćete lako naći u poslastičarnicama, radnjicama koje prodaju ukrase za kolače, pa čak i u "zdravim hranama".

Što se korneta tiče, njih kupujem u Rodinim supermarketima, ali sam sigurna da ih ima i u drugim bolje opremljenim prodavnicama.


Ako se odlučite za fondan glazuru, sve što treba da uradite je da je zagrejete na veoma tihoj vatri i sačekate da se opusti i postane maziva. Znaćete da je dobro zagrejana ako prilikom mešanja osećate da je gusta. Ako je ste je zagrejali malo više nego što treba, mešanje će biti veoma lako, to znači da treba da je pustite malo da se prohladi. Jer ako je previše vruća, prilikom umakanja će brzo da se slije i ostane providnjikava, i najverovatnije će umazati ceo kornet. Zato slobodno mešajte dok se ne prohladi i dok ne dobijete gušću teksturu.

Kada umočite gornji deo korneta, pustite da se višak glazure vrati u šerpu. Zatim kornet uspravite i pustite da glazura krene nežno da se sliva na dole. Ja više volim kada glazura nije raspoređena ravnomerno pa zato drmusam kornet dok ne krene da se sliva više sa jedne strane. :)

Ostavila sam ih da se prosuše uspravno tako što sam ih postavila u shot čašice. Obzirom da je dosta vruće ovih dana, možete da ih stavite pravo u frižider. Kada se glazura skroz stegne i ohladi, onda ih slobodno okrenite naopačke, jer je tako definitivno praktičnije. :)


Ako ste uspeli da se domognete čokolade u boji, koja je definitivno mnogo ukusnija od fondana, predlažem da je zagrejete na pari ( veća šerpa sa kipućom vodom dole, i manja šerpa sa čokoladom gore). Meni ovo super uspeva i u mikrotalasnoj, iskrena da budem. :) Važno je samo da ne dodajete puter kako se čokolada ne bi previše razlila niz kornet. I naravno, isto važi što i za glazuru, čokolada ne sme biti previše topla jer će se brzo sliti i prekriti više korneta nego što treba.

Ukrase za kolače u vidu mrvica, konfeta, srculenca i ostalog, dodajemo dok je glazura / čokolada još topla, znači odmah nakon umakanja.

To je cela mustra. :)


Dodamo omiljeni sladoled, još malo šerenih mrvica, možda neki ukrasić iz prethodnog posta i mmm, uživamo u ovom veselom osveženju! :)


Prijatno! :)