VESELE BUNDEVE - Jesenje radosti

13/10/2016

Jesen samo što je stigla a ja sam brže bolje pojurila na pijacu po bundeve i šućurke! :) Obožavam raznolikost njihovih oblika, boja i neobičnih šara. Ipak, već nekoliko godina unazad imam želju da ih obojim u blesave boje koje im nisu svojstvene, ali mi je uvek bilo žao jer su jako lepe baš takve kakve jesu. Ove godine nisam odolela, kupila sam gomilu i sve sam ih mahnito ofarbala. :D



Dekor u stanu uvek prilagođavam godišnjem dobu, obično to važi i za boje koje koristim, ali u poslednje vreme sam u roze maniji, tako da mi je i jesen postala roze. :) Izabrala sam nekoliko šema koje mi se slažu uz boje koje imam u stanu, pored roze-zlatne, tu su i crno-zlatne kombinacije.




Trouglići su delići crne izolir trake, a nitnice su zapravo iglice sa kuglicama na vrhovima koje sam ofarbala u zlatno i pobola u bundevu. :)


Probala sam akrilne boje, ali uvek nakon sušenja ostaju potezi četkice, čak i sunđera. To mi se nije dopalo pa sam se vratila dobrim starim sprejevima. Luda sam za sprejevima i uvek se opredeljujem za mat varijante. Ovaj zlatni je tu izuzetak, kupila me je njegova nijansa.

Evo saveta kako da najlakše ofarbate bundevu:

* ofarbate peteljku
kada se dobro osuši zalepite papirni selotejp preko nje, vodeći računa da selotejp ne prelazi na samu bundevu
* sada možete da farbate donji deo, nanesete prvi sloj vodeći računa da ne prskate sa velike blizine i da se ne zadržavate predugo na jednom mestu kako biste izbegli stvaranje kapljica
kada se dobro osuši, na isti način nanesete i drugi sloj



Zlatna tako savršeno i elegantno izgleda na peteljkicama, da me je totalno ponela i u tom zanosu shvatim da mi nije ostalo dovoljno bundevica za crno-belu kombinaciju, koju sam jako želela. Na kraju sam ofarbala dve čisto da me želja mine. :)


Crne tufnice na belom šućurku su takođe od crne izolir trake. Stensilom i sprejem je to nemoguće izvesti na ovakvom obliku. Stoga, ako vam trebaju šare u nekoj boji za koju vam lepljive trake ne mogu pomoći, savetujem četkicu i akrilnu boju. Možda neki zabavan tutorijal za pravljenje tufnica, pruga i trouglića, kojih je sigurno prepun internet. :) Ono što je važno da znate je da, iako peteljke možete zaštiti papirnim selotejpom bez oštećenja boja, to ne važi za boju na samoj bundevi. Tako da ne lepite ništa na nju ako ne planirate da tu i ostane. :)



STIŽE NAM NOĆ VEŠTICA! :)




Ove godine sam dobila inspiraciju da bundevama dam vesele a "strašne" karaktere, u skladu sa duhom ovog praznika. Jesam li vam pričala koliko obožavam Noć Veštica!? :D


Moj dragi četvorooki paukćurak. ::) Za telo pauka je sem bundeve - šućurka, potreban crni mat sprej i bilo koja bela boja koja se može naneti četkicom. U nedostatku akrilne boje i tempere sam čak iskoristila korektor za papir. :) Za paukove nožice sam koristila crnu žicu. Svaka nožica se oblikuje posebno, ogoli se nekoliko milimetara žice i pobode u bundevu. Tako lako i zabavno.


Duha je još lakše napraviti! Ključ je u tome da nađete oblik šućurka koji će ofarban u belo neodoljivo podsećati na duha. Pošto duhovi "dolaze" u raznim oblicima, mnogo da je lakše naći oblik koji vam je potreban nego što mislite. Ja sam se u mog šućurduha zaljubila ludo. :)


Ovom slatkom slepom mišućurku sam želela da izrežem lice, umesto da ga crtam, jer mu je oblik super pogodan za svećicu, da ne govorim o tome koliko je logično da mu oči svetle u mraku, dda! :D

Krila i uši su štampani i zalepljeni, ako vam budu bili potrebni, možete ih downloadovati klikom ovde.


Pošto je slepi miš imao veliku peteljku, pre nego što je dobio krila, neodoljivo je podsećao na bombicu iz crtaća. Tako je nastala ideja za šarene šućuraste bombice, varnicu možete downloadovati klikom ovde. :)



Nadam se da sam vam prenela malo svog jesenjeg uzbuđenja i predprazničnog Halloween raspoloženja. :) Ali postovi sa idejama za Noć Veštica tek slede, time se bliži i Mustrin prvi rođendan! Jeeeej! :) Jako sam nestrpljiva da sve što pripremam podelim sa vama već sledeće nedelje. Do tada, uživajte u svojim jesenjim radostima. :)