POJELI SMO VEŠTICU - Totalno je njami

26/10/2016

Približava se jedan od mojih omiljenih praznika, a to je, naravno - Noć veštica! Istog dana se pada i Mustrin rođendan! Jeeej! :)

Naš prošlogodišnji dekor za ovaj praznik bio je inspiracija za nastanak bloga. Pošto sam se na taj korak (lansiranje bloga), odlučila u "minut do dvanaest", post sam izbacila baš 31. oktobra, uoči Noći veštica. S obzirom na to da sam prvi put ukrašavala stan u duhu ovog praznika, imala sam želju da sve bude baš jezivo i strašno. Bila sam oduševljena, i po malo uplašena od svog sopstvenog doma. Bilo je čarobno! :D Nikada neću zaboraviti kako je te večeri svetlo krenulo da nam treperi kao u horor filmovima, i kako se niotkuda pojavio najveći pauk kog sam ikada videla na našem zidu, i to baš ispred lampe koja mu je pravila ogromnu horor senku! Nisam mogla da verujem, stanom je zavladao pravi praznični duh. :D

Ove godine sam više u fazonu slatke i "jezive" praznične dekoracije. U prethodnom postu ste mogli da vidite ideje za simpatične praznične karaktere koje možete napraviti od bundeva. U prošlogodišnjem postu možete naći siluete mišića i mačke kojima možete dekorisati stan. Plus portrete gospodina i gospođe Kostur.  A ovaj post je posvećen prazničnim "strašnim" napicima i grickalicama. :)


Moji dragi milkšejk duhići! Ovo može biti milšejk od vanile, slatko mleko, ili šta god vama padne na pamet. Važno je samo da bude belo, kako bi kada dobije šlag preko, neodoljivo podsećalo na duha. Uostalom, ko kaže da ne može biti i samo šlag krem. Okice sam napravila tako što sam mentos bombonama dodala zenicu od crne čokolade. Za to možete iskoristiti bilo koje bele okrugle bombonice, istopite malo crne čokolade, umočite čačkalicu i njome kapnete čokoladu po sredini. To je sva mustra! :)


Ako želite da ukrasite svoje slamčice "BOO" natpisom, možete ga downloadovati klikom ovde.

A koktele pijemo iz čaša koje liče na slepe miševe, naravno. :)


Sve što vam treba da napravite svoje slepe čamišiće je crna čaša ili šolja i krila koje možete downloadovati klikom ovde. Ovo je fajl iz prošlog posta, gde se nalaze krila i uši za slepog mišućurka - bundevicu, tako da dobijate i uši koje možete da dodate svojim ča(mi)šićima. :)


Svi kokteli koje najviše volim su na bazi mleka, pa iz tog razloga mogu lepo da se boje jer je podloga bela.  Malibu rum, Baileys i Kahlua liker idu savršeno uz mleko. :) Ako ipak volite da pijete svoje piće iz prozirnih čaša, evo rešenja za vas. 


Zaledite plastične pauke i njima rashladite svoj napitak. :)


Sećate se kako se prošle godine veštica odomaćila kod nas? Kasnije smo čuli od Ivice i Marice kako je planirala da ih pojede pa smo rešili da je naučimo pameti. Zato je glavno jelo i dezert ove godine upravo ona, nevaljalica jedna. :)



Možda je nevaljala ali redovno ide na manikir. :) Hehe. Ovo su zapravo slani štapići po receptu iz posta Vesele grickalice , jedina razlika je u tome što nema praška za pecivo, kako bi se održao oblik prstića. Ako i vi želite da pojedete vešticu, evo daljeg postupka:

Kada umesite testo, napravite valjkiće debljine prsta.
* Jednu stranu uštinite prstom kako bi se napravio oblik nokta, ili nožem secnite ivice.
* Tankim ali oštrim nožićem napravite liniju koja pokazuje gde počinje nokat i linije borica na prstima.
Kada se prstići ispeku i ohlade, izaberite boju "laka za nokte" tj boju za kolače koju želite. Rastvorite prstohvat boje u prahu u par kapljica vode ili mleka i tankom četkicom namažite nokte veštići. Kako se boja ne bi razlivala, iskoristite samo onoliko kapljica koliko je dovoljno da se boja rastvori. Pošto sam,pored crne, želela svetlo roze i svetlo plavu, u mešavinu boje sam dodala i malo bele kako bi mi boja bila ovako svetla i vesela. :)

To vam je cela "muka". :)



Ahh, obožavam da jedem veštičje prstiće! :D

Ako ste mislili da su joj prsti ukusni, čekajte tek da probate njene okice, poslastica prava. :)
Da, opet sam preterala! :D


Plazma torta u marcipanu, mmm... ova veštica je tako slasna.


Ako želite da napravite ovaj "strašan" praznični dezert, potreban vam je fil koji lako možete oblikovati u lopticu i koji će zadržati svoj oblik nakon što odstoji. Moj izbor je bio plazma torta, a sprema se tako lako, za nju je potrebno:

2 pomorandže
50gr putera
200gr šećera u prahu
300gr mlevene plazme

A sprema se u svega nekoliko minuta:

Iscedite pomorandže (to bi trebalo da bude oko 1dl soka)
Ubacite puter i naceđeni sok u šerpicu, stavite na laganu vatru na par minuta, samo dok se ne otopi puter
Kada se puter otopi, sklonite sa vatre i sipajte šećer u prahu i mlevenu plazmu, zatim promešajte
Pustite da se malo ohladi pa oblikujte svoje kuglice i odložite ih u frižider

Obzorom da je ova torta poprilično slatka, jedna kuglica je taman porcija. :)


Plazma torta se tako divno složila uz marcipan. Prste, tj oči da poližeš. :) Iako je fondan prirodno bele boje, nisam želela da ga koristim jer je u pitanju samo gomila šećera. Marcipan ipak ima poseban šmek zbog silnog badema koji se nalazi u njemu. Umesili smo ga sa jestivom belom bojom u prahu, i njime obavili kuglice. Jedan deo macipana smo ostavili da ofarbamo u zeleno, jedan još manji je bio rezervisan za crno tj za zenicu. Najmanji delić smo ofarbali u roze a on mi je definitivno pružio najveću zabavu - pravljenje očnih kapilara. :)


Jesam li vam rekla koliko obožavam Noć veštica!? :) Jedva čekam ponedeljak, sada mi ostaje još da smislim svoju otkačenu masku, ali imam neki osećaj da ću biti princes krofna. :D Uzbuđenju nigde kraja, kakav ludi praznik! :) 

Želim vam strašan provod! :D