DEKOR ZA NOĆ VEŠTICA / ŠAŠAVE BUNDEVE + ZASTAVICE ŠTAMPALICE

24/10/2017

Stiglo je jedno od meni omiljenijih doba godine, blesavo, kreativno i detinjasto - vreme za Halloween! Obožavam da se bavim tematskim dekorom, smišljam zabavne maske i 'strašne' grickalice. Nikako nisam mogla da se odlučim da li da mi dekor bude stvarno strašan kao onda kada smo pretvorili kuću u dom mlade veštice ili pak slatko-'strašan' i veseo.

Zato sam iskoristila super opciju na instagram storiju, napravila glasanje i poslušala vas - dekor je ove godine blesav i nežan. :)


Odlučila sam da bundeve ne rezbarim ovog puta jer volim da mi dekor potraje bar 10ak dana, a rezbarene brzo krenu da se suše i kvare. Ove godine mi sve bundeve imaju oči i podsećaju na neka smešna čudovišta. :) Kako biste i sami napravili iste,


Verujem da ste već savladali bojenje sprejem, od silnih tutorijala, ali hajde još jednom da napomenem - nanosimo dva tanka sloja, sa sušenjem između. Prskamo sa razdaljine od bar 20ak cm i ne zadržavamo se duže na jednom mestu kako bismo izbegli stvaranje kapljica. Posle par sati, kada smo sigurni da nam se boja osušila, zalepimo okice običnim univerzalnim lepkom. Pakovanje crnih i šarenih plastičnih očiju sam nabavila u Jumbo marketu koji se nalazi u okviru nekih Vero marketa. Tamo se može naći gomila blesavih i korisnih stvari za 'uradi sam' projekte.


Čim sam na pijaci ugledala oblik ovog šućurka, znala sam da će on biti najlađi šućurduh kog sam ikada videla. Obožavam ga!


A ovo malo, bradavičasto, jednooko čudovište. Ne mogu da se odlučim koji mi je omiljen. :)


Moj poklon svima vama koji volite ovaj praznik bar približno koliko i ja, su štampalice, naravno! :) Klik na oblik zastavica vas vodi na link za download:

* DUHIĆI zastavice
* SLEPI MIŠ zastavice



Nikada manje vremena nisam potrošila na dekor za Noć veštica, a ne znam da li mi je ikada bio slađi! Još malo 'paučine' ću dodati za nekoliko dana, kako ne bih baš 10 dana živeli u haosu. :D Milan mi je pre par godina 'ispleo' prelepe paukove mreže od konca za pletenje, koje ste mogli da vidite u prethodnim Halloween postovima. One su mi toliko lepe, ali ja pored njih dodam i 'viseću paučinu', koju pravim od obične gaze - rastegnem je, pocepam sa raznih strana, ali tako da jedna strana uvek ostane cela i onda je 'razapnem' po raznim površinama, gde god imam o šta da je okačim. Na nju dodam male plastične paukove ( koje sam uglavnom nalazila u kineskim radnjama ) i to automatski da jednu super strašnu notu celom dekoru.

Grickalice sam već osmislila, ako ne stigem ovde, podeliću ih na mrežama. A u međuvremenu možete da bacite pogled na prošlogodišnje grickalice, jako sam ponosna na njih, u isto vreme su i strašne i vesele, o ukusu da ne govorim. :)

Želim vam super maske i strašan provod! :D