U DUGINIM BOJAMA - SLADOLED PO BAKINOM RECEPTU

03/08/2016
Zdravo drugari! :) Kako ste mi ovih letnjih dana? Hladite li se na nekoj lepoj plažici ili možda zelenom proplanku? Nadam da se da uživate i da se ludo zabavljate!

Eto mene nazad, roadtrip je bio neverovatan, plažarenje veselo i divno, moraću da spremim jedan putopisčić uskoro, da podelim magiju Italije i naše slatke uspomene. :)

U međuvremenu, hajde da spremamo vesele sladolede, da i mi koji nismo na plaži uživamo u letnjem šarenilu, da se osvežimo i zabavimo. I sve to po bakinom receptu za domaći sladoled. Njam! :D


BAKIN DOMAĆI SLADOLED

Prvo sledi originalni bakin recept, a onda moj twist sa duginim bojama. :)

Biće vam potrebno:

  * 6 jaja
  * 6 kašika šećera
  * 200g šlag krema
  * 400ml mleka
  * 1 čaša kisele pavlake
  * 2 kesice vanilinog šećera (ili kašičica ekstrakta vanile)
  * mleveni lešnik (može i bez, ali je sa lešnikom savršen)

Priprema:

* Umutite jaja i šećer mikserom. Mutite bar 10ak minuta kako bi masa postala velika i pufkasta :)
* Posebno umutite šlag krem sa mlekom, pola minuta najsporijom brzinom miksera i 5 minuta   velikom brzinom.
* Sjedinite ove dve smese, nežno ih pomešajte kako ne bi izgubile pufkavost koju su dobile :)
* Dodajte pavlaku i vanilu.
* Na kraju dodajte lešnik, ali znajte da je važno da bude mleven jer će u suprotnom postati žilav, ćak i ako stavite malene parčiće. :)
* Sipajte u činije koje ste odabrali i stavite u zamrzivač na nekoliko sati.
* Uživajte. :)


SLADOLED U DUGINIM BOJAMA

Priprema sladoleda ostaje ista, sa tri različita detalja:

* Kada kupujete šlag krem, izaberite beli (originalni je bež moje, a na ovom baš piše BELI ) kako bi   se lepo mešale boje. Bilo da li želite pastelne ili jarke boje u svom sladoledu, bela podloga je uvek   najbolja.

* Lešnik nisam dodavala, takođe zbog mešanja boja, ali to ne znači da vi ne možete da probate ako želite. :)

* Biće vam potrebne jestive boje koje možete naći u bilo kom supermarketu.


Mešanje boja:

* Kada pripremite smesu za sladoled, podelite je u onoliko činija koliko boja želite da ima vaš sladoled.

* Svaka činija sa sladoledom neka ima svoju kašiku, jer ne želite da istom kašikom mešate različite boje. :)

* Uzmite bočicu sa bojom koju ste izabrali i sipajte par kapi u činiju sa sladoledom. Izmešajte. Budite sigurni da ste lepo izmešali kako biste videli koju boju ste dobili pre nego nastavite sa dodavanjem još kapi. Nastavite na isti način dok ne dobijete boju kakvu želite.

* Isto uradite sa svim bojama. Svaka boja ima svoju činiju.

* Vreme je da polako zamrzavamo sladoled. Ja sam izabrala malene tegle kako bi svaka od njih bila jedna porcija i kako bi se jasno videle boje kroz teglicu. Sipajte prvo po jednu boju na dno svake teglice i stavite na sat vremena u zamrzivač.

* Dodajte po jednu boju na svakih sat vremena. Redosled boja može biti isti u svim teglicama a moj predlog je da svuda bude različit, tako će svaki sladoled biti unikatan. Naročito će biti zabavno ako posle budete uzimali kugle sladoleda, svaka će biti drugačija. :)

* Možete pojačati svoj zamrzivač dok traje ovaj proces kako biste manje čekali između dodavanja boja. Plus imam informaciju sa tv-a da je sladoled ukusniji ako se brže zamrzne. :D

* To je to! Još koji ukrasić preko i sladoled je spreman za posluživanje. Za ovu prikilu sam odabrala vesele emotikone koje svakodnevno koristim u svojim instagram postovima zato što ih obožavam! Pokazuju sve moje emocije koje osećam prema ovom sladoledu. Njam, OMG i slične radosti. :D

Ako i vi želite emodžije u svom sladoledu, ovde možete preuzeti fajl sa raznim emotikonima u različitim veličinama. Odštampate (vrsta papira je u nazivu fajla), izrežete i zalepite za duge čačkalice tj drvene štapiće koje takođe možete naći u bilo kom supermarketu. Pobodete u sladoled i radujete se. :)


Možete da servirate u teglicama pravo iz zamrzivača, ili pravite blesave kugle, punite kornete, vaše omiljene činije ili možda ukrasite sufle ili palačinku. To će im definitivno dati poseban šmek. Zašto da pravimo obične stvari kada možemo neobične, zar ne? :)


Moram da priznam, osećala sam se kao ushićena devojčica dok sam zlatnim kašičicama jela dugine boje koje imaju ukus bakinog sladoleda. Bila sam prepuna emocija, i to baš onih koje dočaravaju moji omiljeni emotikoni. :)

Nadam se da ćete probati da napravite svoj sladoled boje duge i da ćete uživati u njemu koliko i ja. :)